10.5.08

Ummiku Sayang

Saya terdengar Madhi menyanyi lagu ini sebentar tadi. Saya minta liriknya. Saya paparkan di sini sempena Hari Ibu esok.

Memancar sang suria
menyinar cahayanya
begitulah berseri
wajah ummiku sayang

Aku sayang ummi
ummiku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummiku sayang

Walaupun ummi letih
mengasuh kami ini
namun masih tersenyum
menyejukkan hati

Bila pulang sekolah
ummi sambut kami
sembahyang sama ummi
Alhamdulillah

Ummiku sayang kaulah serikandi
berkorban selalu untuk kami
ummiku sayang kau ibu mithali
semoga Allah kan berkati

Memancar sang suria
menyinar cahayanya
begitulah berseri
wajah ummiku sayang

p/s : Saya dedikasikan gambar pertama dalam Al-Khazaain dengan gambar Ummi.

5 comments:

misswanna said...

huk2~
'che wa' pom dengar ugop e nyanyi..
har3~
sedap ugop..
nati e buat album desh..!

dha..gda..e..majdi said...

dedicated to ummi..
"happy mOthErs day..!"

"Memancar sang suria
menyinar cahayanya
begitulah berseri
wajah ummiku sayang

Aku sayang ummi
ummiku sayang ummi
sayang sayang ummi
ummiku sayang

Walaupun ummi letih
mengasuh kami ini
namun masih tersenyum
menyejukkan hati

Bila pulang sekolah
ummi sambut kami
sembahyang sama ummi
Alhamdulillah

Ummiku sayang kaulah serikandi
berkorban selalu untuk kami
ummiku sayang kau ibu mithali
semoga Allah kan berkati

Memancar sang suria
menyinar cahayanya
begitulah berseri
wajah ummiku sayang"

Sang Kidal said...

gappo la puok-puok nie dok ngomeng ngaghuk blako-lako...
mari la bui komeng kat blog kawe plok..www.sangkidal.blogspot.com

alisabki said...

http://www.youtube.com/watch?v=1xdCl1sBPNI
http://www.youtube.com/watch?v=5tjeTvLQJro
lagu dio di youtube.

Nik Bahrum Bin Nik Abdullah said...

Thanks for the link

Blog Widget by LinkWithin